Point that was for lawe set It scholde for no gold be let, 2840 To what pe

Turnmyre Cargill planish at herpshop.com.au
Wed Dec 23 09:55:59 CET 2009

Leine and bare 2350 To Themperour hise sothes tolde, As in Cronique is
yit withholde, Hierafterward as thou schalt hiere Acordende unto this
matiere. To se this olde ensamplerie, That whilom was no flaterie Toward
the Princes wel I finde; Wherof so as it comth to mynde, Mi Sone, a tale
unto thin Ere, Whil that the worthi princes were 2360 At Rome, I thenke
forto tellen. For whan the chances so befellen That eny Emperour as tho